Sider

tirsdag 19. mai 2015

Hverdagskjole

IMG_6201blogg

Med ei kjolejente i hus kreves det et visst utvalg å velge mellom.  På vinterstid synes jeg det er greit med kjoler som kan haes over ullklærne så da blir det gjerne ermeløse kjoler jeg syr.

Denne kjolen brukte jeg som en test av et nytt mønster.  Snuppa er fortsatt lang og tynn så jeg jobber med å tilpasse mønstrene til det.  Greit at klærne blir lange nok uten å bli for vide.  Fleecen fant jeg i lageret på syrommet og den har broderi på allerede så jeg tenkte at kjolen ikke trengte noe spesiell pynt.  Men etter hvert fikk den en liten applikasjon for å pynte opp litt.

 

IMG_6202bloggDetalj av applikasjonen. 

Størrelse:  6-7 år
Mønster:  Eget
Stoff:  Fleece fra lageret, uvisst hvor fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar